שירותי עוזרות בית ושירותי ניקיון
לעסקים ולמשרדים ביום הפניה

עובדי ניקיון לבתי ספר, מוסדות חינוך,
למרפאות, בתי חולים וגם לבתי אבות
עובדת כרגיל גם בימי הקורונה, בכפוף להוראות משרד הבריאות

הודעה ללקוחותינו: החברה עובדת כרגיל גם בימי הקורונה - הנכם מוזמנים לחייג לקבלת שירות מהיר, יעיל ומקצועי!

בין שירותינו

כל דירה אחרי בניה או אפילו רק לאחר שיפוצים, דורשת ניקיון יסודי שמסיר את כל השאריות וה'מזכרות' שנותרו לאחר ביצוע העבודות והכשרה של הבית למגורים.

ניקיון המשרד אמור לעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו על מנת שהעבודה המשרדית תהיה נעימה עבורנו וגם הלקוחות ייהנו לבקר ולקבל בו שירות.

אנו יכולים לדאוג עבורכם באחריות, לאנשי ונשות מקצוע שדואגים שהכל יהיה נקי יותר. 

, אנו מציעים חידוש רצפה ופוליש למגוון סוגי רצפות ולשלל לקוחות. פוליש בבתים פרטיים, בלובי של בנייני מגורים, במסעדות ובקניונים ומרכזי קניות ועוד ועוד. 

כיום ישנה מודעות מאוד גבוהה בכל מה שקשור לחוויית לקוח. בעבר שמו בעיקר את הדגש על איכות המוצרים, הרי שהיום המצב מעט שונה...

כאשר אתם פונים אל חברת ניקיון אתם למעשה יכולים להיות רגועים שהבית שלכם יהיה תמיד נקי, תמיד מצוחצח ותמיד מטופח עד הפינות הנסתרות ביותר...

חשוב לדאוג לטיפוח של הבניין על מנת שהוא יהיה נקי ומזמין. אך בכל מה שקשור למינון, לדגשים באזורים הספציפיים כמו גם לתדירות, כדאי להיעזר באנשי מקצוע.

שנייה לפני שאתם נושמים לרווחה, חשוב לזכור כי לניקיון של הבית לאחר השיפוץ ישנה משמעות רבה מבחינת ההנאה שלכם מהבית שחידשתם. 

מחפשים חברה לניקיון משרדים? בעת החיפוש אחר עובדי ניקיון מקצועיים, כדאי לכם לפנות לחברת כוח אדם אשר מעסיקה עובדי ניקיון מקצועיים באיזור המשרד שלכם. ניתן לבצע הזמנה של שירותי ניקיון לעבודה חד פעמית או לעבודה קבועה באופן יום יומי למשרד שלכם. על מנת שיהיה לכם השקט לדעת כי המשרד שלכם יהיה נקי בכל ימות השבוע, כדאי להשתמש בשירותי חברת ניקיון המספקת עובדים לטווח הארוך ושירות מלא למשרד שלכם. ניקיון משרד באופן יום יומי הוא קריטי לכל מנהל או מנהלת משרד גם כאשר מספר העובדים בחברה הוא קטן.
 
ניקיון של משרדים,
בשונה מניקיון בניינים, מתבצע בדרך כלל בשעות הבוקר המוקדמות ובשעות אחר הצהריים לאחר שרוב העובדים יוצאים מהמשרד. למרות זאת, ניקיון בתי השימוש במשרדים והמטבחונים נדרשים לעיתים לשירותי ניקיון לאורך כל היום. לכן, יש חשיבות למציאת עובדי ניקיון הפנויים בשעות המתאימות למשרד שלכם ובאופן קבוע לטווח הארוך. כל מנהל או מנהלת משרד מעוניינים לפתור את נושא עובדי הניקיון בפעם אחת ולא להשאיר את הנושא לא פתור בזמן שהעובדים המגיעים למשרד מצפים למקום נקי שנעים לעבוד בו. 
 

חברה לניקיון בתים

מלבד שירותי ניקיון למשרדים, חברת ניקיון יכולה לספק שירות מלא גם לבעלי בתים פרטיים ולבעלי דירות. כאמור, שירותי ניקיון לבתים הוא שונה בצורה משמעותית לעומת השירות הניתן למשרדים. שעות העבודה של עובדי חברה לניקיון בתים גמישות יותר וניתנות על-פי הצרכים של כל בעל בית או בעל הדירה. 

פנייה לחברות אחזקה וניקיון

אם החלטתם לפנות לחברות אחזקה וניקיון למשרד או לבית שלכם, אתם מוזמנים לפנות לחברת מבריק פלוס, המעסיקה כוח אדם מקצועי ומיומן בתחום הניקיון באיזורים רבים ברחבי הארץ. 

מבריק פלוס נחשבת לאחת מחברות ניקיון הטובות ביותר ומתפרשת על פני איזורים רבים ברחבי הארץ, מהעיר ראשון לציון באיזור השפלה ועד לעיר הצפונית חדרה. 
 

בניגוד לחברות ניקיון במרכז הארץ, חברת מבריק פלוס מחזיקה משרדים בערים מרכזיות בישראל מאיזור השפלה ועד הצפון ומספקת פתרונות לאלפי לקוחות בכל יום.   

חברה לניקיון משרדים המובילה בישראל - חברת מבריק פלוס

מעוניינים בפרטים נוספים לגבי שירותי החברה לניקיון משרדים ובתים - מבריק פלוס? השאירו את הפרטים האישיים שלכם באתר החברה ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי. צוות המנקים של חברת מבריק פלוס ישמח לספק לכם שירות אישי ומקצועי לתחזוקת המשרד או הבית שלכם בצורה הטובה והנקיה ביותר. 
 

מעוניינים בקבלת הצעת מחיר עבורכם?

חייגו אלינו: 000-000-0000 
או מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם האפשרי:

חברה לניקיון משרדים

איזורי פעילות: חולון, ראשון לציון, רחובות, פתח תקווה, חדרה, קיסריה