שירותי עוזרות בית ושירותי ניקיון
לעסקים ולמשרדים ביום הפניה

עובדי ניקיון לבתי ספר, מוסדות חינוך,
למרפאות, בתי חולים וגם לבתי אבות
עובדת כרגיל גם בימי הקורונה, בכפוף להוראות משרד הבריאות

הודעה ללקוחותינו: החברה עובדת כרגיל גם בימי הקורונה - הנכם מוזמנים לחייג לקבלת שירות מהיר, יעיל ומקצועי!

בין שירותינו

כל דירה אחרי בניה או אפילו רק לאחר שיפוצים, דורשת ניקיון יסודי שמסיר את כל השאריות וה'מזכרות' שנותרו לאחר ביצוע העבודות והכשרה של הבית למגורים.

ניקיון המשרד אמור לעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו על מנת שהעבודה המשרדית תהיה נעימה עבורנו וגם הלקוחות ייהנו לבקר ולקבל בו שירות.

אנו יכולים לדאוג עבורכם באחריות, לאנשי ונשות מקצוע שדואגים שהכל יהיה נקי יותר. 

, אנו מציעים חידוש רצפה ופוליש למגוון סוגי רצפות ולשלל לקוחות. פוליש בבתים פרטיים, בלובי של בנייני מגורים, במסעדות ובקניונים ומרכזי קניות ועוד ועוד. 

כיום ישנה מודעות מאוד גבוהה בכל מה שקשור לחוויית לקוח. בעבר שמו בעיקר את הדגש על איכות המוצרים, הרי שהיום המצב מעט שונה...

כאשר אתם פונים אל חברת ניקיון אתם למעשה יכולים להיות רגועים שהבית שלכם יהיה תמיד נקי, תמיד מצוחצח ותמיד מטופח עד הפינות הנסתרות ביותר...

חשוב לדאוג לטיפוח של הבניין על מנת שהוא יהיה נקי ומזמין. אך בכל מה שקשור למינון, לדגשים באזורים הספציפיים כמו גם לתדירות, כדאי להיעזר באנשי מקצוע.

שנייה לפני שאתם נושמים לרווחה, חשוב לזכור כי לניקיון של הבית לאחר השיפוץ ישנה משמעות רבה מבחינת ההנאה שלכם מהבית שחידשתם. 

איך ניתן לשמור על המשרד נקי ומטופח לאורך כל היום? בכדי שתוכלו לשמור על המשרד שלכם מטופח ונקי, אתם יכולים לשכור שירותי חברת ניקיון המספקת שירות מקצועי למשרדים. המשרד שלכם ממוקם במרכז הארץ? חברות ניקיון במרכז פועלות במשרדי חברות רבות בערים הגדולות כגון רמת גן ותל אביב. השירותים המקצועיים של חברת ניקיון כוללים טיפול שוטף בטיפוח הכניסה למשרד, ניקיון בתי שימוש, ניקוי יסודי של המטבחון בכל משרד וניקוי וטיפוח פינות הקפה והישיבה של המשרד. 
 
מלבד שירותי ניקיון על בסיסי יומי, תוכלו לקבל גם שירותי אחזקה למשרד הכולל טיפוח ושמירה על רהיטי ומתקני המשרד בצורה הטובה ביותר. משרדי עורכי דין ומרפאות עם פינות ישיבה זקוקים לניקיון שוטף לאורך כל היום. בעת פנייה לחברת ניקיון מקצועית, תוכלו לקבל הצעה לשירות ניקיון ושירות אחזקה של המשרד לאורך כל היום. 
 

פנייה לחברות ניקיון ואחזקה

לפני שאתם פונים לחברות ניקיון ואחזקה, כדאי שתגדירו מה השירות שאתם מעוניינים לקבל. האם תיהיו מעוניינים גם בשירותי פוליש לרצפה? האם תרצו לקבל גם שירותי אחזקה למשרד? על-פי הצרכים שלכם, חברת הניקיון תבנה לכם דרך עבודה שבועית הכוללת ניקיון וטיפוח כל המשרד.  

מה המחיר של חברות ניקיון משרדים?

לקבלת הצעת מחיר למשרד שלכם, מומלץ לפנות לחברות ניקיון משרדים המספקות עובדי ניקיון מקצועיים לאיזור המשרד שלכם. אם המשרד שלכם ממוקם באיזור המרכז, תוכלו לפנות לחברת מבריק פלוס, המציעה שירותי ניקיון ושירותי אחזקה ופוליש לחברות בכל איזור המרכז.

חברות ניקיון משרדים בתל אביב 

חברת מבריק פלוס מספקת שירותי חברות ניקיון משרדים בתל אביב, רמת גן, גבעתיים וכל איזור המרכז.
 

צוות חברת מבריק פלוס כולל אנשי מקצוע מתחום הפוליש, הניקיון ואחזקת משרדים. שירותי החברה ניתנים מיידית במידת הצורך או לפי ימים ושעות במהלך כל שבוע.

חברת מבריק פלוס נחשבת לאחת מחברות ניקיון במרכז המובילות בישראל 

עדיין מתלבטים באילו חברות ניקיון במרכז כדאי לבחור? זה הזמן להפסיק להתלבט ולבחור בחברה מקצועית, אמינה המספקת שירות מלא לחברות ובעלי עסק בכל איזור המרכז. חברת מבריק פלוס מחזיקה משרדים ברחבי הארץ וגם בעיר תל אביב. החברה נחשבת לאחת החברות המקצועיות ביותר באיזור תל אביב לשירותי ניקיון, פוליש ואחזקה.
 

מעוניינים בקבלת הצעת מחיר עבורכם?

חייגו אלינו: 000-000-0000 
או מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם האפשרי:

חברות ניקיון במרכז

איזורי פעילות: חולון, ראשון לציון, רחובות, פתח תקווה, חדרה, קיסריה