שירותי עוזרות בית ושירותי ניקיון
לעסקים ולמשרדים ביום הפניה

עובדי ניקיון לבתי ספר, מוסדות חינוך,
למרפאות, בתי חולים וגם לבתי אבות
עובדת כרגיל גם בימי הקורונה, בכפוף להוראות משרד הבריאות

הודעה ללקוחותינו: החברה עובדת כרגיל גם בימי הקורונה - הנכם מוזמנים לחייג לקבלת שירות מהיר, יעיל ומקצועי!

בין שירותינו

כל דירה אחרי בניה או אפילו רק לאחר שיפוצים, דורשת ניקיון יסודי שמסיר את כל השאריות וה'מזכרות' שנותרו לאחר ביצוע העבודות והכשרה של הבית למגורים.

ניקיון המשרד אמור לעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו על מנת שהעבודה המשרדית תהיה נעימה עבורנו וגם הלקוחות ייהנו לבקר ולקבל בו שירות.

אנו יכולים לדאוג עבורכם באחריות, לאנשי ונשות מקצוע שדואגים שהכל יהיה נקי יותר. 

, אנו מציעים חידוש רצפה ופוליש למגוון סוגי רצפות ולשלל לקוחות. פוליש בבתים פרטיים, בלובי של בנייני מגורים, במסעדות ובקניונים ומרכזי קניות ועוד ועוד. 

כיום ישנה מודעות מאוד גבוהה בכל מה שקשור לחוויית לקוח. בעבר שמו בעיקר את הדגש על איכות המוצרים, הרי שהיום המצב מעט שונה...

כאשר אתם פונים אל חברת ניקיון אתם למעשה יכולים להיות רגועים שהבית שלכם יהיה תמיד נקי, תמיד מצוחצח ותמיד מטופח עד הפינות הנסתרות ביותר...

חשוב לדאוג לטיפוח של הבניין על מנת שהוא יהיה נקי ומזמין. אך בכל מה שקשור למינון, לדגשים באזורים הספציפיים כמו גם לתדירות, כדאי להיעזר באנשי מקצוע.

שנייה לפני שאתם נושמים לרווחה, חשוב לזכור כי לניקיון של הבית לאחר השיפוץ ישנה משמעות רבה מבחינת ההנאה שלכם מהבית שחידשתם. 

מזל טוב. אתם עומדים לקבל את דירתכם החדשה. או את משרדכם החדש. למרות שהכל נראה בסדר ואפילו יפה ומסודר, נראה שמשהו חסר. דמו בנפשכם את יום החתונה שלכם. אפשר להתחתן בבגדים יפים ומכובדים אבל אנחנו כולנו הקפדנו לקנות את החליפה ואת שמלת הכלה הכי יפה שיש כי זהו היום המיוחד והמרגש בחיינו. זוהי אנלוגיה.

כמובן שכניסה לדירה חדשה אינה שוות ערך ליום החתונה שלכם אבל בהחלט זהו ארוע מרגש מאד. השקעתם את כל כספיכם בדירה או בעסק זה ואתם רוצים למצוא אותו מבריק ומצוחצח. בדיוק בשביל זה קיימות חברות נקיון בשם מבריק פלוס. אם אתם מחפשים חברת נקיון לדירה חדשה או חברת נקיון למשרדים אז מצאתם. מבריק פלוס ואתם מסודרים. ולא מדובר כמובן על סתם נקיון אלא על שרות של 5 כוכבים מידי חברה שזה הוא תחום התמחותה. החברה מגדירה עצמה גם כחברת נקיון לעסקים וחברת נקיון לבתים פרטיים. 
 
אנחנו דואגים הרי לנקיון הדירה או העסק שלנו או ביתנו על בסיס קבוע אבל מידי פעם המקום חייב לעבור נקיון אחר. נקיון יסודי הכולל אפילו פוליש לרצפות ונקיון בכל המקומות שאף פעם לא מנוקים. מחפשים חברת נקיון לדירה חדשה עבורכם או אפילו כמתנה עבור חברים, התקשרו לחברת מבריק פלוס ולא תצטערו. כחברת נקיון לעסקים וגם חברת נקיון לבתים פרטיים, היא לא תאכזב אותכם. וכמובן כאמור אם מדובר בדירה חדשה או בעסק חדש. 

וגם אתם, אלו המוכרים את הנכס, את הדירה ואתם גם מחפשים חברת נקיון לדירה חדשה, בכדי להעניק לרוכשים את ההרגשה שדובר עליה קודם. את ההרגשה הנכונה שהם נכנסים לנכס שהוא בית במלוא מובן המילה.

אתם מחפשים חברה לנקיון משרדים? התשובה - מבריק פלוס כי למשרדים שלכם מגיע להיות נקיים ומצוחצחים גם עבורכם וגם עבור לקוחותיכם ובעיקר עבורם. 
 

למדנו כבר בחיים של אחד צריך להתרכז במה שהוא טוב ומקצועי בו. לעיתים אנחנו חושבים שנקיון יכול להיות אפילו מעין תחביב או משהו שעושים בסוף שבוע.

לעיתים כמובן זה נכון אך עם מבריק פלוס, חברת נקיון לדירה חדשה ובכלל, אתם תלמדו שנקיון זהו מקצוע.


תייחסו לנכס שלכם ככה והוא יחזיר לכם באותה המטבע.  
 

מעוניינים בקבלת הצעת מחיר עבורכם?

חייגו אלינו: 000-000-0000 
או מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם האפשרי:

חברת ניקיון לדירה חדשה

איזורי פעילות: חולון, ראשון לציון, רחובות, פתח תקווה, חדרה, קיסריה