שירותי עוזרות בית ושירותי ניקיון
לעסקים ולמשרדים ביום הפניה

עובדי ניקיון לבתי ספר, מוסדות חינוך,
למרפאות, בתי חולים וגם לבתי אבות
עובדת כרגיל גם בימי הקורונה, בכפוף להוראות משרד הבריאות

הודעה ללקוחותינו: החברה עובדת כרגיל גם בימי הקורונה - הנכם מוזמנים לחייג לקבלת שירות מהיר, יעיל ומקצועי!

בין שירותינו

כל דירה אחרי בניה או אפילו רק לאחר שיפוצים, דורשת ניקיון יסודי שמסיר את כל השאריות וה'מזכרות' שנותרו לאחר ביצוע העבודות והכשרה של הבית למגורים.

ניקיון המשרד אמור לעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו על מנת שהעבודה המשרדית תהיה נעימה עבורנו וגם הלקוחות ייהנו לבקר ולקבל בו שירות.

אנו יכולים לדאוג עבורכם באחריות, לאנשי ונשות מקצוע שדואגים שהכל יהיה נקי יותר. 

, אנו מציעים חידוש רצפה ופוליש למגוון סוגי רצפות ולשלל לקוחות. פוליש בבתים פרטיים, בלובי של בנייני מגורים, במסעדות ובקניונים ומרכזי קניות ועוד ועוד. 

כיום ישנה מודעות מאוד גבוהה בכל מה שקשור לחוויית לקוח. בעבר שמו בעיקר את הדגש על איכות המוצרים, הרי שהיום המצב מעט שונה...

כאשר אתם פונים אל חברת ניקיון אתם למעשה יכולים להיות רגועים שהבית שלכם יהיה תמיד נקי, תמיד מצוחצח ותמיד מטופח עד הפינות הנסתרות ביותר...

חשוב לדאוג לטיפוח של הבניין על מנת שהוא יהיה נקי ומזמין. אך בכל מה שקשור למינון, לדגשים באזורים הספציפיים כמו גם לתדירות, כדאי להיעזר באנשי מקצוע.

שנייה לפני שאתם נושמים לרווחה, חשוב לזכור כי לניקיון של הבית לאחר השיפוץ ישנה משמעות רבה מבחינת ההנאה שלכם מהבית שחידשתם. 

אם הייתי שואל אותכם את השאלה הזאת - מכל המקומות בבית, איזה הוא המקום שאותו הכי קשה לנקות. אני מניח שרובכם הייתם עונים לי - "החלונות והתריסים" וזאת תהיה סביר להניח התשובה הנכונה כי כמובן התשובה היא לא תשובה אסבולוטית אלא סכום הנסיון שיש לאנשים.

למה ניקוי חלונות ותריסים זו פעולה כל כך שלילית וכזאת שפשוט אין לנו כוח לעשות. בתוך כלל פעולות ניקוי הבית, ניקוי חלונות היא הפעולה הכי לא אטראקטיבית. כי בכדי לנקות את החלונות צריך להיכנס עם מטלית רטובה ולנקות כל שלב ושלב ויש תמיד המון אבק והאבק נמרח על שלבי התריס עצמו ועל המטלית. בקיצור. לא חוויה נעימה ורובכם אני מעריך תסכימו איתי.

בדיוק בכדי לחסוך לכם את החוויה הלא נעימה וגם הלא פשוטה הזאת, קמה חברת מבריק פלוס. 
 
חברת מבריק פלוס מציעה שירותי נקיון בכלולותם. שירותי נקיון המקיפים את כל תחומי הנקיון של בתים, משרדים, בניינים וכולי. תחת ההגדרה הרחבה הזאת, החברה מציעה שירות ניקוי חלונות ותריסים ובכלל, ניקוי חלונות לבתים פרטיים. כל זאת מתוך הידיעה שניקוי תריסים לדוגמה ושירותי נקיון בכלל הם שירותים מקצועיים לכל דבר.

לעיתים אנחנו מתייחסים לפעולה כמו ניקוי חלונות ותריסים כמו מעין תחביב למרות שכבר אמרנו שזה מאד לא חביב לנקות חלונות ותריסים. 

בקיצור, מה שאני רוצה להעביר לכם דרך מאמר זה הוא שיש פתרונות מקצועיים לאתגר הזה של ניקוי הבית בכלל וניקוי התריסים והחלונות בפרט. ישנן חברות המציעות ניקוי חלונות לבתים פרטיים. הם מציעות ניקוי תריסים והם מציעות ניקוי חלונות.
 

התשמשו בשירות זה. אל תחשבו שאתם מבזבזים את כספיכם. אתם לא. זאת הרי לא פעולה יומית, שבועית או אפילו חודשית. זאת פעולה תקופתית שמטרתה היא אפילו מגיעה לרמה הרפואית אצל אחדים מאיתנו שהאבק פוגע לנו בבריאות. אז שווה להשקיע פעם בתקופה סכום כסף ולבצע את פעולת ניקוי חלונות ותריסים באופן בה היא צריכה להתבצע. על תתהמהו. אל תחשבו על זה יותר מידי, התקשרו היום חברת מבריק פלוס או אחרות, הזמינו את השירות החשוב הזה עבור ביתכם ועבור השקט הנפשי שלכם.

תראו מייד שעשיתם את הדבר הנכון כאשר לאחר הניקוי תבחינו בשינוי הכל כך גדול. 

 

מעוניינים בקבלת הצעת מחיר עבורכם?

חייגו אלינו: 000-000-0000 
או מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם האפשרי:

ניקוי חלונות ותריסים

איזורי פעילות: חולון, ראשון לציון, רחובות, פתח תקווה, חדרה, קיסריה