שירותי עוזרות בית ושירותי ניקיון
לעסקים ולמשרדים ביום הפניה

עובדי ניקיון לבתי ספר, מוסדות חינוך,
למרפאות, בתי חולים וגם לבתי אבות
עובדת כרגיל גם בימי הקורונה, בכפוף להוראות משרד הבריאות

הודעה ללקוחותינו: החברה עובדת כרגיל גם בימי הקורונה - הנכם מוזמנים לחייג לקבלת שירות מהיר, יעיל ומקצועי!

בין שירותינו

כל דירה אחרי בניה או אפילו רק לאחר שיפוצים, דורשת ניקיון יסודי שמסיר את כל השאריות וה'מזכרות' שנותרו לאחר ביצוע העבודות והכשרה של הבית למגורים.

ניקיון המשרד אמור לעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו על מנת שהעבודה המשרדית תהיה נעימה עבורנו וגם הלקוחות ייהנו לבקר ולקבל בו שירות.

אנו יכולים לדאוג עבורכם באחריות, לאנשי ונשות מקצוע שדואגים שהכל יהיה נקי יותר. 

, אנו מציעים חידוש רצפה ופוליש למגוון סוגי רצפות ולשלל לקוחות. פוליש בבתים פרטיים, בלובי של בנייני מגורים, במסעדות ובקניונים ומרכזי קניות ועוד ועוד. 

כיום ישנה מודעות מאוד גבוהה בכל מה שקשור לחוויית לקוח. בעבר שמו בעיקר את הדגש על איכות המוצרים, הרי שהיום המצב מעט שונה...

כאשר אתם פונים אל חברת ניקיון אתם למעשה יכולים להיות רגועים שהבית שלכם יהיה תמיד נקי, תמיד מצוחצח ותמיד מטופח עד הפינות הנסתרות ביותר...

חשוב לדאוג לטיפוח של הבניין על מנת שהוא יהיה נקי ומזמין. אך בכל מה שקשור למינון, לדגשים באזורים הספציפיים כמו גם לתדירות, כדאי להיעזר באנשי מקצוע.

שנייה לפני שאתם נושמים לרווחה, חשוב לזכור כי לניקיון של הבית לאחר השיפוץ ישנה משמעות רבה מבחינת ההנאה שלכם מהבית שחידשתם. 

סיימתם שיפוץ לדירה? זה הזמן לבצע ניקוי יסודי של הדירה! בכל שיפוץ של דירה או בית נשארות שאריות של חומרי צביעה ובנייה בחללי הבית. האבק שנוצר עם העבודות נדבק למרצפות הדירה באופן המקשה את הניקיון ולעיתים אף משאיר מראה מלוכלך ומוזנח לריצפה. ניקוי יסודי של הדירה כולל את המרצפות, פינות הבית, חלונות, תריסים וכל מקום אשר בוצע בו השיפוץ.

בכדי לסיים את תהליך השיפוצים המורכב של הבית בצורה נעימה, ניקיון הבית עם אנשי מקצוע יספק לכם את כל הדרוש לכך.
 
אם הדירה שלכם נמצאת בעיר רמת גן, תוכלו להזמין אנשי מקצוע לניקיון אחרי שיפוץ ברמת גן דרך חברה מקצועית לשירותי ניקיון. כחלק משירותי הניקיון של הבית, תוכלו להזמין פוליש מקצועי למרצפות של הדירה וניקיון יסודי של כל הפנלים והריצוף בחדרים. יש לכם פרקט בחדרי שינה? מצויין! גם פוליש לפרקט ניתן לבצע היום והוא מומלץ במיוחד לאחר שיפוץ הדירה. 
 

ניקיון אחרי שיפוץ בהרצליה ובאיזור השרון

מחפשים אנשי מקצוע לניקיון אחרי שיפוץ בהרצליה? גם כאן כדאי לכם לפנות לחברה מקצועית לשירותי ניקיון המציעה ניקוי מרצפות בצורה יסודית. ניתן להזמין את שירותי הניקיון לעיר הרצליה לאותו יום או לקבוע מועד הנוח לכם ביותר, בהתאם לדרישות שלכם מבחינת הניקיון. 

ניקיון אחרי שיפוץ בכפר סבא

מלבד העיר רמת גן והעיר הרצליה, גם בעיר כפר סבא ניתן להזמין שירותי ניקיון מקצועיים לאחר שיפוץ. בעת פניה לשירות ניקיון אחרי שיפוץ בכפר סבא, צוות הניקיון יתאם איתכם פגישה בכדי לראות את הבית לאחר השיפוץ ואת הפעולות הנדרשות לניקיון של כל החדרים. אנשי מקצוע המתמחים בניקיון בתים לאחר שיפוץ יספקו לכם את כל הדרוש לניקיון יסודי של הבית. 

ניקיון אחרי שיפוץ בפרדס חנה והסביבה

להזמנת שירותי ניקיון מקצועיים לבית או לדירה, מומלץ לכם לפנות לצוות המקצועי של חברת מבריק פלוס. 
 

חברת מבריק פלוס מציעה שירותי ניקיון אחרי שיפוץ בפרדס חנה, כפר סבא, הרצליה ואיזורים נוספים בערי המרכז והשפלה. 

חברת מבריק פלוס מציעה - ניקיון אחרי שיפוץ ברמת גן 

רוצים לקבוע כבר עכשיו ניקיון אחרי שיפוץ ברמת גן או באיזור המגורים שלכם? השאירו את הפרטים האישיים שלכם באתר חברת מבריק פלוס, וצוות החברה יחזור אליכם לתיאום הפגישה בבית בתום השיפוץ. 
 

מעוניינים בקבלת הצעת מחיר עבורכם?

חייגו אלינו: 000-000-0000 
או מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם האפשרי:

ניקיון אחרי שיפוץ ברמת גן

איזורי פעילות: חולון, ראשון לציון, רחובות, פתח תקווה, חדרה, קיסריה