שירותי עוזרות בית ושירותי ניקיון
לעסקים ולמשרדים ביום הפניה

עובדי ניקיון לבתי ספר, מוסדות חינוך,
למרפאות, בתי חולים וגם לבתי אבות
עובדת כרגיל גם בימי הקורונה, בכפוף להוראות משרד הבריאות

הודעה ללקוחותינו: החברה עובדת כרגיל גם בימי הקורונה - הנכם מוזמנים לחייג לקבלת שירות מהיר, יעיל ומקצועי!

בין שירותינו

כל דירה אחרי בניה או אפילו רק לאחר שיפוצים, דורשת ניקיון יסודי שמסיר את כל השאריות וה'מזכרות' שנותרו לאחר ביצוע העבודות והכשרה של הבית למגורים.

ניקיון המשרד אמור לעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו על מנת שהעבודה המשרדית תהיה נעימה עבורנו וגם הלקוחות ייהנו לבקר ולקבל בו שירות.

אנו יכולים לדאוג עבורכם באחריות, לאנשי ונשות מקצוע שדואגים שהכל יהיה נקי יותר. 

, אנו מציעים חידוש רצפה ופוליש למגוון סוגי רצפות ולשלל לקוחות. פוליש בבתים פרטיים, בלובי של בנייני מגורים, במסעדות ובקניונים ומרכזי קניות ועוד ועוד. 

כיום ישנה מודעות מאוד גבוהה בכל מה שקשור לחוויית לקוח. בעבר שמו בעיקר את הדגש על איכות המוצרים, הרי שהיום המצב מעט שונה...

כאשר אתם פונים אל חברת ניקיון אתם למעשה יכולים להיות רגועים שהבית שלכם יהיה תמיד נקי, תמיד מצוחצח ותמיד מטופח עד הפינות הנסתרות ביותר...

חשוב לדאוג לטיפוח של הבניין על מנת שהוא יהיה נקי ומזמין. אך בכל מה שקשור למינון, לדגשים באזורים הספציפיים כמו גם לתדירות, כדאי להיעזר באנשי מקצוע.

שנייה לפני שאתם נושמים לרווחה, חשוב לזכור כי לניקיון של הבית לאחר השיפוץ ישנה משמעות רבה מבחינת ההנאה שלכם מהבית שחידשתם. 

מזל טוב. סיימתם לשפץ את הבית או את הדירה. תהליך ארוך שהתחיל בדיונים ארוכים בינכם שכבר הגיע הזמן, שאתם גרים בבית כבר עשרות שנים והוא חייב שיפוץ ושינוי, שהילדים כבר עזבו וזאת הזדמנות לעשות ארגון מחדש, אחרי זה עברתם לנושא התמחור ומציאת התקציב ועד איתור הקבלן המתאים.

וזהו. העבודה בוצעה והגיע הזמן לחזור לבית לאחר זמן ארוך ומתיש בו גרתם בבית חלופי. הכל נראה מדהים ובדיוק כפי שחלמתם אבל משהו חסר. הבית או הדירה מלוכלכים. הקבלן ניקה וסידר כמובן אבל המקום נראה מלוכלך.

מסודר אבל בהחלט לא נקי. הרי לא ניתן להיכנס ככה לבית המשופץ שלכם לאחר כל אותו הזמן בו חלמתכם, תכננתם, השקעתם וחיכיתם. ברור שלא. בדיוק בשביל זה הוקמה חברת מבריק פלוס. בכדי להציע לכם שירותי נקיון בית אחרי שיפוץ בידיעה ברורה שזה הוא מצבכם.
 
חברת מבריק פלוס, היא חברה לשירותי נקיון ומתמחה בכל הקשור למקצוע הזה הנקרא נקיון. נקיון בית אחרי שיפוץ, נקיון בית חדש ונקיון בניינים בכלל. נקיון בית לאחר שיפוץ זהו שירות מאד מאד נפוץ ומקובל. אך שיהיה ברור, לא מדובר כאן על שטיפת הרצפה והסרת אבק. מדובר על שירות מיוחד הכולל פוליש לרצפות ונקיון יסודי (פסח ++) של כל אזורי הבית והברקתם ממש כאילו נכנסתם לבית חדש מהניילונים. נקיון בית אחרי שיפוץ שמציעה חברת מבריק פלוס ישנה בוודאות עבורכם את כל החוויה שעברתם וישאיר אותה מושלמת. ממש כמו הדובדבן בקצה העוגה. 

אז במידה ואתם בתהלכי סיום השיפוץ של ביתכם או דירתכם, אל תתפשרו על שירות זה, נקיון בית לאחר שיפוץ. התייחסו אל זה כמו נקיון בית חדש. כי זה בהחלט ככה. גרתם שנים בבית שלכם ועכשיו אתם נכנסים לבית חדש. למרות שזה אותו המבנה על אותו המגרש או אותה הדירה באותו הבניין, הכל בתוכו חדש, שונה ואחר. 
 

ואל תחשבו לרגע שאם תחסכו את שירות זה - נקיון בית אחרי שיפוץ - ותנקו בעצמיכם, תגיעו לאותן תוצאות.

רק חברה המתמחה בנקיון בניינים תעניק לכם את מה שאתם מקווים לו. תזכרו שוב.

נקיון זה מקצוע ומקצוע שצריך להשאיר בידי בעלי הנסיון והידע כמו כל מקצוע אחר. הרימו טלפון עוד היום. 

 

מעוניינים בקבלת הצעת מחיר עבורכם?

חייגו אלינו: 000-000-0000 
או מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם האפשרי:

ניקיון בית אחרי שיפוץ

איזורי פעילות: חולון, ראשון לציון, רחובות, פתח תקווה, חדרה, קיסריה