שירותי עוזרות בית ושירותי ניקיון
לעסקים ולמשרדים ביום הפניה

עובדי ניקיון לבתי ספר, מוסדות חינוך,
למרפאות, בתי חולים וגם לבתי אבות
עובדת כרגיל גם בימי הקורונה, בכפוף להוראות משרד הבריאות

הודעה ללקוחותינו: החברה עובדת כרגיל גם בימי הקורונה - הנכם מוזמנים לחייג לקבלת שירות מהיר, יעיל ומקצועי!

בין שירותינו

כל דירה אחרי בניה או אפילו רק לאחר שיפוצים, דורשת ניקיון יסודי שמסיר את כל השאריות וה'מזכרות' שנותרו לאחר ביצוע העבודות והכשרה של הבית למגורים.

ניקיון המשרד אמור לעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו על מנת שהעבודה המשרדית תהיה נעימה עבורנו וגם הלקוחות ייהנו לבקר ולקבל בו שירות.

אנו יכולים לדאוג עבורכם באחריות, לאנשי ונשות מקצוע שדואגים שהכל יהיה נקי יותר. 

, אנו מציעים חידוש רצפה ופוליש למגוון סוגי רצפות ולשלל לקוחות. פוליש בבתים פרטיים, בלובי של בנייני מגורים, במסעדות ובקניונים ומרכזי קניות ועוד ועוד. 

כיום ישנה מודעות מאוד גבוהה בכל מה שקשור לחוויית לקוח. בעבר שמו בעיקר את הדגש על איכות המוצרים, הרי שהיום המצב מעט שונה...

כאשר אתם פונים אל חברת ניקיון אתם למעשה יכולים להיות רגועים שהבית שלכם יהיה תמיד נקי, תמיד מצוחצח ותמיד מטופח עד הפינות הנסתרות ביותר...

חשוב לדאוג לטיפוח של הבניין על מנת שהוא יהיה נקי ומזמין. אך בכל מה שקשור למינון, לדגשים באזורים הספציפיים כמו גם לתדירות, כדאי להיעזר באנשי מקצוע.

שנייה לפני שאתם נושמים לרווחה, חשוב לזכור כי לניקיון של הבית לאחר השיפוץ ישנה משמעות רבה מבחינת ההנאה שלכם מהבית שחידשתם. 

כיום ישנה מודעות מאוד גבוהה בכל מה שקשור לחוויית לקוח. אם בעבר לא ממש השקיעו בנראות של בתי העסק ושמו בעיקר את הדגש על איכות המוצרים, הרי שהיום המצב התהפך. אז אולי ובעצם לא רק אולי – אנחנו מפסידים במקרים רבים מבחינת איכות המוצרים. אך מבחינת הוויז'ואל, המראה החיצוני של בתי העסק, אנחנו נהנים מרווחה, נהנים מחוויית קנייה גבוהה ומקבלים תחושה של כבוד והערכה מצד בתי העסק. זה בא לידי ביטוי בעיצובים המוקפדים בכל אותן המקומות, בניקיון הנודף מכל פינה וכמובן הניחוחות, המוסיקה הנשמעת ברקע וכל מה שהופך את הקנייה לחוויה צרופה.

מי אחראי על ניקיון העסק?

אז ברור שדברים לא נעשים מאליהם. בית העסק לא נהיה נקי מעצמו. יש מי שעמל על הניקיון, יש מי שמשקיע בכך שלנו הלקוחות יהיה כיף לבקר במקום ויש מי שדואג לכך כי בית העסק יהיה תמיד מטופח, נעים וריחני.
 
בעלי העסק בדרך כלל לא ייטלו על שכמם גם את המשימה הזו של הניקיון, במיוחד כאשר מדובר בבית עסק גדול. כי ניקיון דורש הרבה מאוד משאבים כמו גם עקביות ועבודה רציפה שאמורה ללוות את העבודה משך שעות ארוכות בכל יום.

בעלי העסקים מעדיפים להשקיע במה שבאמת חשוב להם מהבחינה של קידום העסק, כאשר את תחום הניקיון הם מעדיפים להפקיד בידי חברה מקצועית. חברה שתדאג בצורה הכי ממוקדת רק לתחום הזה של הניקיון.

בית עסק מבריק? רק עם 'מבריק'

רוצים גם אתם ליהנות מבית עסק מבריק ומזמין? קשה לכם להתמודד בכוחות עצמכם גם עם משימת הניקיון? רוצים להעניק ללקוחות שלכם שירות נעים ומזמין? 
 
 

הצטרפו גם אתם למעגל הלקוחות שלנו שכבר נהנה משירות יעיל במיוחד, שירות עם אמינות גבוהה, שירות של צוות איכותי ומנוסה, שירות שיבטיח לכם כי בית העסק שלכם יהיה תמיד נקי.

אנחנו מציעים את השירות שלנו לכל תושבי המרכז ולבעלי העסקים באזור. הרצליה, רמת גן, תל אביב, נתניה, חדרה ועוד.

אצלנו האמינות היא במקום הראשון, מעבר לכך תיהנו ממחירים הוגנים ומשירות מקצועי ויעיל שיעניקו לכם ראש שקט ותוכלו להשקיע במה שבאמת חשוב לעסק שלכם.
 

מעוניינים בקבלת הצעת מחיר עבורכם?

חייגו אלינו: 000-000-0000 
או מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם האפשרי:

עובדי ניקיון לעסקים

איזורי פעילות: חולון, ראשון לציון, רחובות, פתח תקווה, חדרה, קיסריה