שירותי עוזרות בית ושירותי ניקיון
לעסקים ולמשרדים ביום הפניה

עובדי ניקיון לבתי ספר, מוסדות חינוך,
למרפאות, בתי חולים וגם לבתי אבות
עובדת כרגיל גם בימי הקורונה, בכפוף להוראות משרד הבריאות

הודעה ללקוחותינו: החברה עובדת כרגיל גם בימי הקורונה - הנכם מוזמנים לחייג לקבלת שירות מהיר, יעיל ומקצועי!

בין שירותינו

כל דירה אחרי בניה או אפילו רק לאחר שיפוצים, דורשת ניקיון יסודי שמסיר את כל השאריות וה'מזכרות' שנותרו לאחר ביצוע העבודות והכשרה של הבית למגורים.

ניקיון המשרד אמור לעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו על מנת שהעבודה המשרדית תהיה נעימה עבורנו וגם הלקוחות ייהנו לבקר ולקבל בו שירות.

אנו יכולים לדאוג עבורכם באחריות, לאנשי ונשות מקצוע שדואגים שהכל יהיה נקי יותר. 

, אנו מציעים חידוש רצפה ופוליש למגוון סוגי רצפות ולשלל לקוחות. פוליש בבתים פרטיים, בלובי של בנייני מגורים, במסעדות ובקניונים ומרכזי קניות ועוד ועוד. 

כיום ישנה מודעות מאוד גבוהה בכל מה שקשור לחוויית לקוח. בעבר שמו בעיקר את הדגש על איכות המוצרים, הרי שהיום המצב מעט שונה...

כאשר אתם פונים אל חברת ניקיון אתם למעשה יכולים להיות רגועים שהבית שלכם יהיה תמיד נקי, תמיד מצוחצח ותמיד מטופח עד הפינות הנסתרות ביותר...

חשוב לדאוג לטיפוח של הבניין על מנת שהוא יהיה נקי ומזמין. אך בכל מה שקשור למינון, לדגשים באזורים הספציפיים כמו גם לתדירות, כדאי להיעזר באנשי מקצוע.

שנייה לפני שאתם נושמים לרווחה, חשוב לזכור כי לניקיון של הבית לאחר השיפוץ ישנה משמעות רבה מבחינת ההנאה שלכם מהבית שחידשתם. 

מחפשים עוזרת בית מקצועית? היום אפשר להזמין עוזרת בית דרך חברת ניקיון ולקבל שירות מקצועי בבית הכולל ניקיון, טיפוח הבית, טיפול בכביסה ושטיפת כלים. רוב הזוגות היום נמצאים שעות רבות בעבודה ולא מוצאים זמן לטפל בבית. בכדי שבשעות הפנויות אחרי העבודה בני הזוג יוכלו להינות מהזמן ביחד ולהינות מהזמן עם הילדים, טיפוח וניקיון הבית יכולים לעבור לידי עוזרת בית מקצועית באופן קבוע. 
 
מחפשים עוזרות בית בנתניה? אם הבית שלכם נמצא באיזור נתניה, תוכלו להזמין עוזרת בית שתגיע עד אליכם בימים ובשעות המתאימים לכם ביותר. עוזרת בית יכולה לדאוג לכל שירותי הניקיון והטיפוח לבתים פרטיים ולדירות. 

עוזרות בית באור עקיבא

הבית שלכם נמצא בעיר אור עקיבא? עוזרות בית באור עקיבא ניתן גם כן להזמין מחברת ניקיון מקצועית המחזיקה סניפים באיזורים שונים בארץ כולל איזור הצפון. 
 

גידול באוכלוסייה 

של אור עקיבא בשנים האחרונות הביא לביקוש רב לעוזרות בית בעיר, וכיום ניתן לקבל את השירות הזה גם דרך חברות המתמחות בתחום האחזקה והניקיון לבתים ולדירות מגורים. 

הזמנה של עוזרות בית בהרצליה

תושבי הרצליה המעוניינים לשכור שירותי עוזרות בית בהרצליה, יכולים לשכור את השירות באופן יומי או שבועי על-פי הצרכים שלהם. בעלי בתים פרטיים גדולים שוכרים לרוב שירותי עוזרת בית על בסיס יומי לפי שעות מוגדרות מראש. 

איך מוצאים עוזרות בית בתל אביב?

אם אתם מחפשים עוזרות בית בתל אביב, הרצליה, אור עקיבא ואיזור נתניה, אתם מוזמנים לפנות לצוות חברת מבריק פלוס. 
 

חברת מבריק פלוס מחזיקה בסניפים בערים מרכזיות בארץ כגון ראשון לציון, תל אביב, אור עקיבא וחדרה. עוזרות הבית של חברת מבריק פלוס יגיעו אליכם עד הבית בימים ובשעות שתבחרו ויספקו לכם שירות מלא הכולל טיפוח הבית וניקיון יסודי. 

עוזרות בית בנתניה לשירותי ניקיון דרך חברת מבריק פלוס

להזמנה של שירות עוזרות בית בנתניה, הרצליה, אור עקיבא ותל אביב, התקשרו עכשיו לחברת מבריק פלוס ותהנו משירות מקצועי של עוזרות בית. צוות חברת מבריק פלוס יתאם עבורכם ביקור של עוזרת בית בהתאם לדרישות הניקיון שלכם. השירות של חברת מבריק פלוס מתאים לבתים פרטיים בכל גודל, לדירות בבנייני מגורים ולמבנים עסקיים.
 

מעוניינים בקבלת הצעת מחיר עבורכם?

חייגו אלינו: 000-000-0000 
או מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם האפשרי:

עוזרות בית בנתניה

איזורי פעילות: חולון, ראשון לציון, רחובות, פתח תקווה, חדרה, קיסריה