שירותי עוזרות בית ושירותי ניקיון
לעסקים ולמשרדים ביום הפניה

עובדי ניקיון לבתי ספר, מוסדות חינוך,
למרפאות, בתי חולים וגם לבתי אבות
עובדת כרגיל גם בימי הקורונה, בכפוף להוראות משרד הבריאות

הודעה ללקוחותינו: החברה עובדת כרגיל גם בימי הקורונה - הנכם מוזמנים לחייג לקבלת שירות מהיר, יעיל ומקצועי!

בין שירותינו

כל דירה אחרי בניה או אפילו רק לאחר שיפוצים, דורשת ניקיון יסודי שמסיר את כל השאריות וה'מזכרות' שנותרו לאחר ביצוע העבודות והכשרה של הבית למגורים.

ניקיון המשרד אמור לעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו על מנת שהעבודה המשרדית תהיה נעימה עבורנו וגם הלקוחות ייהנו לבקר ולקבל בו שירות.

אנו יכולים לדאוג עבורכם באחריות, לאנשי ונשות מקצוע שדואגים שהכל יהיה נקי יותר. 

, אנו מציעים חידוש רצפה ופוליש למגוון סוגי רצפות ולשלל לקוחות. פוליש בבתים פרטיים, בלובי של בנייני מגורים, במסעדות ובקניונים ומרכזי קניות ועוד ועוד. 

כיום ישנה מודעות מאוד גבוהה בכל מה שקשור לחוויית לקוח. בעבר שמו בעיקר את הדגש על איכות המוצרים, הרי שהיום המצב מעט שונה...

כאשר אתם פונים אל חברת ניקיון אתם למעשה יכולים להיות רגועים שהבית שלכם יהיה תמיד נקי, תמיד מצוחצח ותמיד מטופח עד הפינות הנסתרות ביותר...

חשוב לדאוג לטיפוח של הבניין על מנת שהוא יהיה נקי ומזמין. אך בכל מה שקשור למינון, לדגשים באזורים הספציפיים כמו גם לתדירות, כדאי להיעזר באנשי מקצוע.

שנייה לפני שאתם נושמים לרווחה, חשוב לזכור כי לניקיון של הבית לאחר השיפוץ ישנה משמעות רבה מבחינת ההנאה שלכם מהבית שחידשתם. 

יש מישהו שלא אוהב ניקיון? אדם שמוכן להצהיר כי אין לו טעם בבית נקי, ריחני ומזמין? נדמה כי אין מי שישיב על שאלה כזו בשלילה. אך אם נשאל האם כולם אוהבים להשקיע בניקיון? שם התשובה כבר תהיה אחרת ושונה לגמרי. הרבה אנשים לא ממש מוכנים להשקיע בניקיון.

אם זה בגלל האנרגיות הרבות שהמלאכה דורשת ואם זה בגלל הזמן הרב שיש להשקיע במשימה. מעבר לכך, ניקיון זה לא משהו שעושים ואפשר לשכוח ממנה וללכת לישון. כי ניקיון דורש עקביות, דורש עבודה קבועה ללא הפסקה. כאן בדיוק המקום של אנשי המקצוע המציעים את שירותי הניקיון.

מי ינקה לכם את הבית?

אם גם אתם שייכים לקבוצה שלא ממש חובבת את ביצוע עבודות הניקיון, הבנתם כבר שאתם לא לבד. יש עוד הרבה אנשים בסירה שלכם. אך זה ממש לא אומר שבגלל זה נגזר עליכם לחיות בבית מוזנח... בדיוק לשם כך אנחנו מציעים את שירותי הניקיון המקצועיים של צוות שייטול את המלאכה על שכמו.
 
כאשר אתם פונים אל חברת ניקיון אתם למעשה יכולים להיות רגועים שהבית שלכם יהיה תמיד נקי, תמיד מצוחצח ותמיד מטופח עד הפינות הנידחות ביותר.

חברת ניקיון או עוזרת בית

עד לפני שנים לא רבות ידענו שאם אנחנו רוצים עזרה בניקיון, אנחנו צריכים לחפש עוזרת בית, ישראלית או רומנייה, ערבייה או פיליפינית ולשכור את שירותיה. הבעיה הייתה עם עוזרות ש'הבריזו' ולא תמיד הופיעו בזמנים שקבעו איתן, אם הם קבלו הצעת עבודה שווה יותר הן פשוט פנו אליה וממש אי אפשר יהיה לסמוך על שירותיהן של חלק מהן לפחות.

כיום ישנן חברות ניקיון. ברור כי חברת ניקיון ששמה הטוב חשוב לה, תדאג להעניק שירות אמין עם ניקיון איכותי ומושלם.
 
 

איזורי פעילות: חולון, ראשון לציון, רחובות, פתח תקווה, חדרה, קיסריה

שירות ''מבריק'' 

אנחנו בחברת הניקיון ''מבריק'' דואגים להעניק לכל לקוח את הטוב ביותר. אנחנו מציעים את השירות לכל אזור המרכז, שזה כולל - הרצליה, נתניה, חדרה, תל אביב, כפר סבא, פרדס חנה, אור עקיבא, רמת גן ועוד.

ב'מבריק' תמצאו איכות ניקיון גבוהה, מחירים הוגנים, גמישות, צוות רחב ועוד.
הוא שאמרנו – שירות מבריק!
 
 

מעוניינים בקבלת הצעת מחיר עבורכם?

חייגו אלינו: 000-000-0000 
או מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם האפשרי:

עוזרות בית לבתים ודירות